امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

نیازمند یاری سبزتان هستیم

کاش یکی پیدا شه این نظرارو تایید کنه، من انقد حال ندارََم :/

خیلی سادست

یک بعد از ظهر پاییزی که نزدیک تولد کوکر هم بود و من کل موجودی حسابم  ۱۳۰۰ تومن و موجودی کیف پولم ۳۰ تومن بودو به شدت نگران کادوی تام بودم و داشتم با مامانم بحث میکردم که یکم بهم پول قرض بده تا بتونم برای کوکر کادو بخرم و مامانم هم با دعوا میگفت که کلاً ۵۰ تومن تو حسابش مونده و حساب بابامم خودم چک کردم و دیدم که فقط ۱۵۰ تومن داره و نمیشه ازش کش رفت، تام که رفته بود تا گوشی بلک بریشو که سوراخ شارژش خراب شده بود و داده بود بازار موبایل درست کنه رو بگیره اس ام اس داد گوشی خریدم :دی 

ومن به این فکر کردم که حدوداً یه سالی هست که گوشی نوکیای c5 رو با کابل usb شارژ میکنم چون سورا خ شارژش خرابه! 


به هر حال خیلی سادست اونا پول، دارن ما پول، نداریم !




و قسم به باران روزهای پاییزی

روزهایی هستند که تو نمیدانی از چه انقدر ناراحتی! نه چون دلیلی پیدا نمیکنی! چون هزاران دلیل داری.