امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

همینطوری

۱-خستم خیلی! نه اینکه کار مهمی کرده باشم اتفاقا از این همه روزمرگی خستم! 


۲-فن پاشایی نبودم ولی خیلی حالم گرفته شد از فوتش! و چیزی که داره دیوونم میکنه قضاوتای این مردم ابله! بابا پاشایی سیاسی نبود! اگه هم بود به خودش مربوط بود! وقتی حتی یه دیالوگ سیاسی ازش نیست یعنی نمیخواست همچین ادمی تو جامعه جا بیفته! 


۳-همونقدری که  حالم از تلوزیون ایران بهم میخوره که میخواد همه چی رو آروم جلوه بده و ربتش بده به ولایت حالم از بی بی سی و وی او ای هم بهم میخوره که میخوان همه چیزو ربطش بدن به سیاست! از مردوم اینجنینی هم هم چنین! 


۴-دورو بریای عزیز توجه فرمایید من حقیقتا نصف خستگیم از تغیرات ناگهانی اب . هوای شماس وقتی نمی فهمم چتونه! یا آدم باشید یا زر بزنید! 


۵-اختصاصا کوکر! من بچه نیستنم احتیاج به مراقبتم ندارم! خودم اگه گشنم باشه غذا میخورم اگه کمرم درد بگیره صاف میشینیم! اگه الان میشینم و به تو میگم پاشو فلان کارو کن تقصیر خودته! نق نزن!  یه جوری برخورد کن خودمو جمع کنم چون حالم داره از خود لوسم بهم میخوره


۶- اختصاصا بانو! چرا  فک میکنی من خسته نمیشم؟؟ چرا فک میکنی من لازم ندارم بهم محبت منی؟؟ چرا فک میکنی به خاطر کادو تولد یا نگرانی واسم میتونی به رابطه یهمیشگیمون گند بزنی؟؟ چرا فقط وقتی بهت میگم حالم خوب نیست اس ام اس شعرا . حرفای قشنگت سیرازیر میشه؟؟ چرا هنوز نفهمیدی من احتیاج دارم به اینکه علاقتو بهم نشون بدی ولی با حرف نه! دلم ازت گرفته بدجور


۷- چاق شدم گنده شدم موهامو خیلی خراب کرده در کل زشت شدم


۸- خدایا چی شد من ازت انقد دور شدم؟؟ چرا نمیتونم برگردم؟؟ تو که هنوز میخوای نه؟؟ نشونم بده میخوای! 


۹- به یک گونی پر از پول نیازمندیم! 


۱۰- امتحانای کوفتی و کجای دلم بذارم؟! 


۱۱- عمو غلام؟ توام؟ خدا بیامرزدت فردا واسه جفتتون یه بسته خرما خیرات میدم!  جای جفتتون خوبه میدونم! 


۱۲-تو یه هفته ۶تا خبر فوت! دنیای جالبی شده! 


۱۳- چرا من انقد حالم از مردم بهم میخوره؟؟ چرا مردم اینجوری شدن؟؟ چرا از هم نمیکشن بیرون؟؟ چرا دانشجوها فک میکنن استاد اگه بهشون میگه یه فصل رو بخونین استاد پررو شده حالیش نیست و... چرا بچه ها انقد بد دهن شدن؟؟ چرا ما متعجبیم از اینکه وضع مملکتمون اینجوریه؟؟ چرا نمیخوایم قبول کنیم ۳/۴ بد بختیای این مملکت دلیلش ملتن نه حکومت؟؟ 




خیلی وقت بود آپ نکرده بودم هنوزم کلی چیز هست تو  دلم که سنگینی میکنه ولی حسش نی بیشتر از این! 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد