امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

کوکر جان جدی بگیر

بی بی سی همین الان داره میگه تو نیویورک یه رستوران زدن تو سکوت غذا سرو میکنه! یه کلمه هم حرف بزنی عذرتو میخوان!


خواستم از همین تریبون به کوکر اعلام کنم  شیطونی کنی میفرستمت همونجا کار کنی حقوقتم میگم بهفرستن واسه خودم تازه!

خلاصه که جوونتو دوس داری منو اذیت نکن

هییی اقا معلم

آخر یه روز در راه لواشک خریدن واسه تو و ندادن بهت ورشکست میشم:(

منو گفت:- ذوق مرگ

منشی دندون پزشکی خطاب به خود خود ما: 


رنک خوشتیپ ترین مریض امروزم من میدم به تو! به تو گیر نمیدن انقد خوشتیپ میری دانشگاه؟؟



در راستای بوق زدن


اهم! اومدم تو وبلاگت بوق بزنم. 


کسی حرفی داره؟! 


گفتم یه‌کم بخندی خب خسته و کوفته از بیرون برمی‌گردی! 


بوق بشی به حق این شب‌های عزیز که با من نیومدی انقلاب! 



خدافس دیه!


امضاء : تام 



مادران محترم توجه فرمایید

اون بچه یکوچولوی شما هیچ تقصیری تو اینکه شما نتونستی وقتتو تنظیم کنی و دیر کردی نداره! هر یه قدم شما با قد پاهات و سایز کف پاهات بیستا قدم اون طفل معصوم با اون پاهای فسقلیش میشه! انقد نکش دست بچه رو خواهشاً که مجبور شه اون یه وجب پاشو با اون سرعت هی ورداره بذاره! گناه داره به خدا خسته میشه:|