امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

امواج بتنی

گاهی انقدر آروم که میتونی کنارش بشینی و گاهی انقدر سهمگین که باید نهایت فاصله رو حفظ کنی ...

بعد از مدتها ...

من بودم و محمد و مریم سه تایی تو یه ماشین! قبلنا خیلی میشد ولی از وقتی ازدواج کردن کمتر! 


خوب بود:)

روش صد در صد تضمینی

هروقت خواستید خودتونو از چشم من بندازید از یه نفر پیشم بد بگید با یه نیت خالص* در حد سهام سایپا تو چشمم نزول میکنید! هرچقدرم که اون آدم واسه خودم بی ارزش باشه! 


*منظور از نیت خالص اینه که قصد نقد تعریف کردن یا درد و دل نداشته باشید صرفاً بخواید از کسی بد بگید و خرابش کنید!


مثال نقضم نداره به غرعآن

هروقت خوابت نیاد فوتبال تو ۹۰دقه که هیچ تو ۸۵ دقه تموم میشه وقتم ندارن باید خدافظی کنن در نتیجه تحلیل و. اینام تعطیل


حالا اون روزی که با من نمیرم تو بمیری  وچک و نیشگون بیدار موندی میکشه به پنالتی اونم نه ۵تا که ۲۰تا :|

گندهه کلی مرسی:)

یه روز بد،یه عالمه ترس،نبودن مامان بابا،نگرانی از درسای نخونده،خونه خودتون نبودن،دلتنگ بودن،خستگی بی دلیل ...


فوتبال سراسر هجومی،صدای رعد و برق،باد خنک از پنجره ی باز،صدای قطره های آب،بوی خاک و آسفالت خیس شده،باد سرد ونمناک که پوستتو مورمور کنه، یه لبخند بزرگ.


اینجوری حالت از ایرو به اون رو میشه:)

از جمله تفکرات در هم برهم این جانب

شاید باورتون نشه ولی واسه من چیز برگر و کشتی صبا خیلی شبیه همن! جفتشون خیلی تکرارین از بچگی حداقل هفته ای ۳بار میرفتم شهربازی کوچیک شاهین و اونجام فقط یه کشتی صبا داشت که واسم جالب بود! از بچگی همیشه وارد فست فود که میشدم اون اولا که کوچیک بودم مامانم همیشه برام چیزبرگر میگرفت بعدشم خودم همیشه چیز برگر سفارش میدادم و گاهی حتی تو خونه هم درست میکنیم به سفارش بنده!


همین الانشم وقتی میرم فست فود یا هر رستوران دیگه ای که شبیه فست فود باشه منو رو برمیدارم و باچشم دنبالذچیز برگر میگردم. وقتی دیدمش شروع میکنم منو رو خوندن یه عالمه غذا هست که دوس دارم امتحان کنم و بخورمش. یه عالمه غذای جدید! ولی تهش دلم چیز برگر میخواد و چیزبرگر سفارش میدم!حس گاز زدن به نون نرم وشیرین و پیاز ترد و یه کم تلخ، گوشت کباب شده و پنیر زرد نرم وداغ، فوق العادست! :)

واگه جا داشته باشم حتماً چنتا دیگه از اون غذا ها رم سفارش میدم ولی متاسفانه معده ی کوچیکی دارم


و وقتی میرم شهربازی  اونجام با چشم دنبال کشتی صبا میگردم وقتی پیداش کردم میتونم یه عالمه بازی هیجان انگیزترم ببینم. همه یاون بازیارو سوار میشم دوسشون دارم واینجا محدودیتی ندارم که بخوام یکیرو انتخاب کنم ولی کشتی صبا حتماً باید سفارش شم. وقتی میره اون بالا حس اینکه یکی داره اعضای درونی بدنمو قلقلک میده وقتی داره میاد پایین حس اروم اروم بلند شدن از روی صندلیت، فوق العادست :)


جفتشون واسه من اصالت جایی رو که هستم بیان میکنن! چیزبرگر نشونه ی اصالت یه فست فود و کشتی صبا اصالت یه شهربازیه!